torsdag 3 februari 2011

Svårfotad sjal




Jag ger upp!! Det bara GÅR inte inte att få till några bra bilder av denna sjal. Hur jag än fotar, hur många kort jag än tar. Kameran hatar denna sjal kanske....? *ler* Denna har ju som sagt varit klar rätt länge nu, men jag ville ju ha bra bilder att visa upp av den lilla sjalen. Men nu får dessa duga, jag vägrar fota den mer helt enkelt!! Den är stickad av entrådig ull, som så många andra. Och inga av bilderna förtäljer riktigt att den skiftar i sin röda färg mellan olika nyanser - men det gör den.
Frid!
Disa

3 kommentarer:

Heldri sa...

Härliga färger!

Anneli sa...

ja visst är det så svårt att få till den riktiga färgen när man fotar, kan bli tokig ibland
blir ju inte alls som man har tänkt det - men sjalen är fin ändå
Tack for din goa kommentar om tavlan...det värmer
kram

Hedvig sa...

Svårfotad men snygg! :)