torsdag 17 februari 2011

Nä fyyy tusan!


Jag har blivit sjuk igen!! Heeelt otroligt, jag har ju inte varit frisk så länge sedan vi antagligen hade svininfluensan eller något liknande. Vad är det för nedrans baskelusker som härjar i min stad!!? Och snön den väller ner dygn efter dygn, jösses vi hade ju redan ENORMA mängder.

Ja, jag är lite grinig och sur idag......läser gamla Åter tidningar för att bli på bättre humör. Ska nog kura in mig i min ullfilt och ta en alvedon så febern går bort. Och sedan kanske se en rolig film. Jag behöver skratta lite, så jag inte surar ihop helt!! *ler*
Må ni alla få vara frisk!
Disa

4 kommentarer:

Emma sa...

Krya på dig, hoppas du mår bättre snart!

Astrid sa...

Krya på dig!
En kopp te och en stor varm ullig filt skulle jag ge dig om jag kunde :)

Maritas Maskor sa...

Baseluskerna finns här också... Känner av både förkylning och huvudvärk, så fotokursarnan får klara sig utan mig idag.
vi får krypa under nån filt och ta det lite lugnt :) Våren kommer, jag lovar!

Vintageregreening sa...

Det är jättekallt norr över och det håller i sig en månad till.
Drick mycket vatten och gå ut en stund i friska luften om du orkar.
Sov mycket om du kan(du kanske har småbarn och då är det svårt)
Skickar varma/positiva tankar.