onsdag 28 mars 2012

Hemlis 8 Paket nr 2


Idag kom mitt hemlis paket nummer två!! Fullträff igen hemlisen! Jag älskar innehållet. Hjärtevarmt tack!! *ler brett* Jag tycker ju om allt vikingatida, älskar senapsgult garn, älskar ull, rosor, vit choklad och bomullsgarner och turkosa färger. Mitt i prick!! Du räddade min dag. Jag var på uruselt humör, och nu är jag jätte glad. Ett stort tack!!

Och angående ledtrådarna, tack för dem. *ler lurigt* Jag har nämligt suttit och ägnat en halvtimme åt att få reda på vem du är. "Jag vet jag vet jag vet jag vet vem du är"! *sjunger* Jag känner mig väldigt nöjd med mig själv just nu......ha ha
Säg till när jag ska berätta för dig vem du är. *sagt lite kaxigt*
Kram på dig
Disa

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag gav alltså alldeles för lätta ledtrådar. Du kan få "outa" mig när nästa paket kommer ;)