torsdag 27 januari 2011

Blommor och tidiga vårkänslor





Idag var det kring noll grader otroligt nog, solen sken en stund i vart fall och jag fick såna VÅRKÄNSLOR!! Jag längtar efter att känna planteringsjord mot mina fingrar, värmande sol, luften full av blom och ört doft och ljudet av havets outtröttliga vågor. *drömmer mig bort* Men tills dess virkar jag på mitt andra projekt och luktar på blommorna i köket. De luktar ljuvligt de med.

Jag har försökt att fota den lilla sjalen flera gånger nu, men inga absolut INGA bilder blir ens halvbra. Jag får försöka i morgon igen. Under tiden får ni kika på mina köksblommor och mitt andra pågående virk projekt.
Lev väl!
Disa

3 kommentarer:

Heldri sa...

Härligt! Här var det 15 minus och strålande solsken, inte helt fel det heller men gav inga direkta vårkänslor.

Hedvig sa...

Jag får vårkänslor bara jag ser dina köksblommor! Härligt! :)

Anneli sa...

mmm, härligt med längtan till våren, ljuvliga färger
kram