torsdag 8 augusti 2013

A little update

The blog is a bit behind on everything. But here is a picture on the last of my birthday shopping. One lovely Lornas Laces Sheperd Sock skein and two circulars.

Bloggen är lite efter.......men här är ett kort på det sista i min födelsedags beställning. En underbar härva Lornas Laces Sheperd Sock och två rundstickor.


And this is how far I´ve gotten on my Hermiones socks. I´m finally knitting on the ribbing! Yay!

Och det här är så långt jag har kommit på mina Hermione sockar. Jag är äntligen uppe på resåren och stickar! Yay!


Then I just have to knit the heels and weave in all ends........the most boring part of knitting socks.

Sen måste jag bara sticka hälarna och fästa alla trådar med.......det som är det tråkigaste med att sticka sockar.

I hope you all are having a great summer! =)

Jag hoppas ni alla har en härlig sommar!! =)
Disa

2 kommentarer:

myrica sa...

Vilket härligt garn du har skaffat dig och mönstret på sockarna är ju så härligt.
HA det gott
kram

Manduzana stickar sa...

Vilka snygga sockor du stickar!