lördag 26 mars 2011

Ensam vaken


Ja, just nu sitter jag ensam vaken (medans snarkningar höres) i natta och lyssnar på Bon Jovi och längtar efter ljumma sommarnätter. Jag längtar efter just detta, sitta på en brygga och se solen gå ner eller upp. Höra vattnets stilla kluckande och känna doften av sommar!! *suckar längtansfullt* Denna bild fotade jag i september 2009, men jag tycker att den passar jätte bra för att visa min exakta längtan så att säga!! *ler*

Men jag är inte omöjlig, jag kan även tänka mig grillad mat, en brasa i skymningen vid havet, en kall Kaltenberg (min favoritöl ) och kärlekens armar runt mig. Det är väl inte så mycket jag begär va?......*höjer ögonbryner och flinar* Det är allt jag önskar mig häri natten.....
Lev väl!
Disa

2 kommentarer:

Heldri sa...

Jag kan inte annat än hålla med dig, lite sommar vore inte fel just nu. Ge mig en brygga, lite lagom varmt vatten, lite solned/uppgångar, myggbitna ben och bara fötter!

Och apropå basketkängor (som jag håller med om att de heter): tråkigt att det inte fanns några i rätt storlek till sonen. Jag förstår helt och hållet att du inte vill betala för dyra märkesskor, de är ju tygskor för sjutton bubblan! :)

Lena sa...

Jo du, ser skönt ut. Sommaren kommer också vad det lider. Men usch vad lång bort det känns!!!