onsdag 22 december 2010

Knog och pyssel


Min yngsta son ( 11 år ) önskar sig ett par nya stickade tossor i julklapp. Roligt att han önskat sig något hemmagjort med! Som vanligt är jag sent ute med julklapps knog, så det är tur att dessa tossor inte tar lång tid. Min söta lilla svärdotter önskar sig en sjal med, hur jag nu ska hinna det på två dagar med......

Så här pågår verkligen julstickning på högvarv blandat med julstök och paketinslagning och massa annat. Tossorna är riktigt mörkt turkosa och ljus grön turkos, men så ser det ju inte ut alls på bilden. Det är hopplöst att fota bra bilder nu med rätt färgåtergivning. Han har valt färgerna själv, och hoppas att jag ska hinna klart dem så han kan få dem på julaftons morgon och mysa i. Så, så måste det ju bli då!!
Lev väl!
Disa

Inga kommentarer: