lördag 11 september 2010

Lördagen den ljuvliga





Idag har det varit en underbar dag!! Solen sken och luften var ljum. Min kärlek lagade middag till mig och sin mamma och hennes syster. Mycket mycket gott var det. Jag har plockat äpplen och plommon från träden, och eftermiddagen och kvällen spenderades vid ån tills mörkret föll. Där satt jag medan min yngsta son (11 år) stod med gummistövlar på sig i ån och lekte med sin håv, och nålband på ett par sockar. Kärleken min fiskade lite längre bort, och ljudet av åns porlande vatten var som balsam för själen. Det var nästan inga mygg där heller, konstigt nog.

En liten sväng till havet var vi med för att kolla till båten, och där var så vackert!! Naturen är förunderlig helt enkelt. Och jag njöt till fullo. *ler stort*
Må gott!
Disa

Inga kommentarer: