måndag 15 juli 2013

Follow me on Instagram





It so turns out that Instagram is really really fun! And fast and easy. So if you want to see more stuff from me, then add me on Instagram. My username is disascraftwork. I´m disascraftwork on Ravery, wordfeud, Plurk and Twitter too. Come join me!! =)

Me and hubby were on a minivacation and on Instagram you can see some pictures from it. I´m too lazy to show all the pictures here. And I´m active on instagram almost everyday, sometimes several times a day.

A lot of knitting is happeining, and on a lot of different projects.........
And I have also begun to knit another blanket. A Barn Raising Quilt. And a sweater I have been thinking about for years in Kalinka linen yarn. Among other things.......=)
Disa

Det har visats sig att Instagram är jätte roligt! Och snabbt och lätt. Så om du vill se mer från mig, lägg till mig på instagram. Mitt användarnamn är disascraftwork. Jag heter disascraftwork på Ravelry, wordfeud, Plurk och Twitter också. Häng med! =)

Jag och kärleken var på en minisemster och på instagram kan man se lite foton från det. Jag är för lat för att lägga upp dem här med. Jag är aktiv på instagram nästan varje dag, ibland flera gånger om dagen.

Massor med stickning pågår, på många olika projekt........
Och jag har påbörjat en till filt. En "Barn Raising Quilt" som är kanon för alla sock garns rester man har. Och en tröja jag har tänkt på i flera år i Kalinkas lingarn. Bland andra saker.......=)
Disa

1 kommentar:

myrica sa...

Jag hoppas att du har en härlig sommar.
Kram