måndag 4 april 2011

Ett helt annat blogginlägg





Meningen var att jag skulle blogga om mitt senaste alster, men detta fick komma emellan. Jag har ändå inte fått några riktigt bra bilder på det ändock. Bara halvdanna, så det blir en annan dag.

Kunde inte hålla mig....virkade två stycken sjaletter till min kompis dotter som just fyllt tre år. Sådär emellan allt det andra. Uj uj uj, så söt hon kommer att vara i dem. Det är bomullsgarner jag har använt och min favvo inoxal nr 3. Så roligt att göra något riktigt riktigt tjejigt till en söt liten tjej. Har inte kunnat gå till dem ännu och ge henne dem, men hoppas på att kunna göra det någon dag den här veckan.
Frid!
Disa

2 kommentarer:

Maritas Maskor sa...

Jättesöta sjaletter!
Hon kommer att bli söt som en karamell i dem!

Emilia sa...

Så söta! Gjorde såna till dottern och hennes kusin när de var mindre!