söndag 24 mars 2013

Sunset


Last night we watched the sunset and it was so beautiful! The sunsets reflection in the cracked ice was just breathtaking I think. I can´t wait for the snow to melt and the ocean to open up again!! The sound of the waves is music to my ears.
Disa

Igår kväll tittade vi på solnedgången och det var så vackert!! Och sprickorna i isen färgades av solnedgångens färg och det var bara helt andlöst vackert tycker jag. Jag kan knappt bärga mig tills snön har smält och havet åter är öppet. Ljudet av vågornas rytm är som musik i mina öron.
Lev väl!
Disa

4 kommentarer:

Heldri sa...

Ja, nog för att jag älskar vinter men nu kan våren gärna få komma! Det börjar bli allt ljusare om kvällarna här i Närke i alla fall. Idag gick vi ut i skogen och grillade när klockan var strax före 18.00 och solen hade inte gått ner, underbart!

Maritas Maskor sa...

Helt otroligt vackert!!
Man känner att man är en liten prick mitt i evigheten.
Kram och allt gott!

myrica sa...

Så vackert det är.
Hoppas ni får en lika fin Påsk helg.
kram

Mmatilda sa...

Jättefin bild, himmel och hav är ju vackert. Ha en fin påsk!