fredag 17 februari 2012

Hemlis 8 paket nr 1


Tack min snälla hemlis!! Jag har länge velat prova Rauma Finullgarn och var faktiskt nära att beställa några nystan i denna färgen - men gjorde det inte. Så detta garn i denna färg ville jag verkligen ha!! Vilken fullträff. *ler stort* Och jag älskar ju dessa violaskar med. Innan jag ens hunnit hem med paketet (för en kvart sedan) hade jag redan slitit upp det, klämt på nystanen och ätit av violen.

TUSEN TACK HEMLISEN MIN FÖR MITT FINA PAKET!!
Nu ska jag sitta och filura på vad som ska göras av garnet. *glad*
Och jag spricker snart av nyfikenhet på vem du är med!! Kanske jag kan få en liten ledtråd? *hundögon*
Trevlig helg på dig och alla ni andra!!
Disa

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du blev så glad för paketet! Vi får se om det kommer någon ledtråd nästa gång :) /Hemlisen

Maritas Maskor sa...

Vilket superfint hemispaket!!
Härlig grön färg! Och vad kul att försöka gissa vem det kommer ifrån :)
Kul att testa Rauma finull för det skulle jag också vilja. Jag får väl köpa mig några nystan till nästa vinters vantar kanske :)
Och tuben i ditt förra inlägg ser superhärlig ut! Jag förstår att du älskar att svepa in dig i den =)

Ha en jätte,jättehärlig helg!!
Kram Marita

Lilla Anka sa...

Vilket underbart garn. Så fin färg! Spännande att fundera på vem det kom ifrån.

Myricas Farmor sa...

Det är så kul med dessa hemlis paket, det var ett fint paket du fick.
Ha det gott
kram

Emilia sa...

Vilket fint hemlispaket! Och fin stickad tub!