fredag 8 oktober 2010

Nystar rost garnet


Jag nystar mitt växtfärgade rost garn, och funderar på vad jag ska göra av det. Som vanligt är ideerna många, men det räcker ju bara till en......funderar på vilket av garnerna som ska få komplettera rost nystanet med. Jag har tidigare växtfärgat ett orange nystan och de två ser väldans fina ut ihop. Eller ska jag ta en av de gröna nyanserna jag växtfärgade i somras kanske...? Kanske det jag färgade med vass vippor.....

Och så där snurrar tankarna under nystandet! Om jag kan bestämma mig kanske jag kommer igång nån gång! *skrattar* Jag ger nog mig på och provar en av de saker jag lutar mest åt, jag kan ju alltid repa upp om det inte vart bra.
Må gott i höstrusket!
Disa

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grönt och rost låter fint, nu när hösten kommer.
Kram Gina

disa sa...

Tack, det vart dock orange och rost. *ler*
kram